Her kan du klikke dig tilbage til foregående side

Her er jeg kommet ud på fast vej og kan for første gang se et skilt om at jeg er på den rigtig rute, nemlig den 4 kilometer lange. Cheminova kan anes i baggrunden

Og det her er så stien tilbage til Thyborøn

Efter billederne herover af planter langs stien er jeg nu tilbage på stien tilbage til Thyborøn

Endnu et kig ud over eng-arealet

Nogle planter ses tydeligere end andre med deres kraftigere farver

Og så det sidste billede inden jeg er tilbage ved udgangspunktet for turen

Tilbage igen ses bl.a. dette skilt som fortæller om området jeg lige er gået igennem

VLTJ - eller Midtjyske Jernbaner som de jo hedder nu på vej mod Thyborøn

Efter frokost gik jeg en tur ud på Marinaen, som er lige ved siden af campingpladsen. Her et kig på nogle af de mange både, der ligger her

Lidt mere af marinaen set fra samme position som ovenover

Jeg gik nu helt ud til indsejlingen til marinaen og tog dette billede

Hele området her er ferieområde. Dette billede er taget på vej væk fra marinaen og hen over lidt af campingpladsen og op mod sommerhusene bag campingpladsen. Der er også mange ferielejligheder ved marinaen

9. august - hjemturen

På campingpladsen var der overskyet, diset, 15 grader og let vind. Jeg var færdig til at køre efter afregningen og kom afsted kl. 9:53.
Vejret skiftede ret hurtigt til det bedre og jeg kørte hjemad og kom lige i en meget kraftig regnbyge mens jeg kørte gennem Herning.
Det var tørvejr igen da jeg kom hjem efter i alt at have kørt 421,7 km på turen.
Det var et heldigt tidspunkt jeg kom afsted på, for der gik ikke mange minutter efter at jeg havde stillet vognen på plads før det begyndte at blæse mere op og om eftermiddagen har det blæst temmelig meget ind i mellem.

En god tur fik jeg ud af det selvom vejret drillede lidt ind i mellem og jeg fik set de ting, jeg gerne ville se.

Campingpladsen er god med en masse faciliteter, som jeg ikke har prøvet, men de er der for dem, der har brug for det, f.eks.: spabaderum, massagestol, børneafdeling og puslerum, samt adgang til indendørs svømmehal med stort bassin, børnebassin, spa, tyrkisk bad og sauna. Pladsen har TV-stue, møntvask, trådløst internet, fælles grill, stort fælles telt, minigolf, beachvolley, boldbane, spillerum med poolbord, airhockey, fodboldspil m.m.

Du kan læse en kort fortælling om min tur til Lemvig Strand Camping på Sørens Camping

Tak for din interesse for min campingtur